♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 27 Mei 2013

Home » , , » Kanak - Kanak pun ada toksin dalam badan

Kanak - Kanak pun ada toksin dalam badan



Puas google sana sini .. boleh ke kanak² menggunakan pelekat toksin, puas jugak pikir boleh ke tak seusia amir ni menggunakannya..... haihh apa ke lupa .. baik tanya pada penjualnya kan.... bila tanya pada kawan saya yang jual ni .. dia bagi tahu boleh, kalau korang tak tahu .. yang korang mengandung dan pakai pelekat ni pun masih selamat .. selagi kandungan tu bawah 3 bulan. oohhh pahammm kan.....

Puncanya macam ni, kenapa saya nak bagi amir pakai pelekat toksin ni, amir ngadu sakit kaki .. puaslah saya sapu bam .. saya bawak urut dia mengadu sakit kaki .. bila saya kebas ker?? dia tak tahu nak jawab .. kebas tu macam mana.. tak ke buntu ibu ni ....

Oleh kerana saya dengan hubby selalu pakai pelekat toksin kalau kaki kebas, jadi nak bagi lah amir cuba.... hubby kalau suruh makan ubat ni dia macam penakut sikit ... walaupun dia tak cakap .. tapi saya tahu .. macam mana saya tahu .. adalah ... hihihihihi .... sebab tu lah hubby pakai pelekat toksin ni .. memang membantulah kurangkan sakit kaki hubby, korang bayangkan kalau mengajarkan memang banyak masa berdiri .. jadi kalau dah 5 hari berdiri tu paham² jerlah.... 


Sorry auntie .. amir tunjuk kaki amir hihihihi ....
sebenarnya amir dah tidur barulah saya pakaikan.. esok paginya dia bangun terus tak mengandu sakit kaki lagi .. berkesankan...


Kalau tak silap saya banyak produk tiruan kat luar sana, jadi kalau nak beli kene berhati²lah yer.. saya pun beli online sahaja, yang tiruan tu kalau tak silap.. bila kita gunakan air suam dan lekapkan pada pelekat tu .. pelekat toksin tu jadi hitam (saya tak pernah cuba.. saya baca carian google dari situ dapat info)

Kalau korang berminat nak membeli bolehlah beli dengan ros yer.. berhubung terus dengan dia lebih mudah, saya bukan di bayar .. saya sekadar berkongsi pengalaman saya ... sahaja. Lagi pun saya rasa ros jual paling murah setakat ni .. dan saya puashati sangat .. penghantaran pun cepat.

Marilah buang toksin dalam badan pelekat ni memang membantu .. kalau korang takut nak makan ubat.







Bicara Hati : korang bayangkan kalau umur dah 30 tahun toksin tak pernah keluar daripada badan korang fuhhh .. mesti warnanya hitam pekat gegegegege ...... geli kan.. 






14 ulasan:

MyFreeMinded berkata...

Tq 4 d info, tak tahu lak boleh apply utk anak2 sbb sebelum ni pun En Suami je yang pakai dan alhamdulillah, berkurangan lah lenguh lutut dia tu.. anak yang no 2 tu sokmo2 ngadu sakit kaki dia.. :)

Falsya berkata...

kite penah nak try pelekat nie..tp xtau asal xtry2 lagi..xpe2..pas bersalin nnt boleh try..time tuh mesti xtertadah pelekat sbb byk toksin kuar...;D

Teena Tna berkata...

Nampak besar pelekat tu bila dia pakai...

Nieyl berkata...

Baru2 nie pun nieyl beli byk....
sbb nyer nieyl nie sering sakit kaki..blh di katekan sebelum masuk tdo..nieyl akan pakai...yg pelik nyer...bler mlm kite makan..lepas tuh kite tdo..pakai benda nie..serius...mmg hitam glerrr.... klu x makan malam..xde la sgt itam nyer...

Ema Johari berkata...

bolehlah cuba kat anak-anak nanti

lelamaisara berkata...

oh boleh jugak ea bebudak pakai..sya pon tak pernah try...

jaakechik berkata...

ooo pelekat nyah toksin ni boleh guna utk kanak2 jugak rupanya nya... ramai dah citer psl kelebihan footpatch ni jaa je belum try lagi...adeh!

Mas Zull berkata...

assalamualaikum masya...kesian nyer...;)

Nafira usof berkata...

dulu pernah try jugak.. tapi dah lama tak beli.. ingat nak start balik nanti~

ch@ berkata...

baguskan, nak cari jugala. lama dh terpikat dgn pelekat ni, nak beli asyik dok pregnant ja. hahaa.

izan mama mia berkata...

nk cb jugak laa

n O e s u h a i m i berkata...

x pernah cuba lg...mungkin leh cuba kut...selalu gak sakit2 kaki ni..

QasehnyaRania berkata...

betul tu..
toksin sapa2 pon ada.dengan persekitaran yang mcm skrg ni

::EIDA:: berkata...

ida dengan hubby kan kak, suka gila pakai menatang tu... siap main lawan lawan sape paling hitam esoknye. kkikikiii.. tp lame lame pakai, makin kurang hitam/toksin yang keluar tu.. amalkan ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...