♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 17 Mei 2013

Home » , , , » Hari Jumaat Pertama Bulan Rejab 1434H

Hari Jumaat Pertama Bulan Rejab 1434H




Alhamdulillah dah 7 Rejab, cepatnya masa berlalu .... sudah seminggu rupanya .... 




Muhasabah diri, selalu bermohon agar tidak dipandang serong apatah lagi ... di salah angap dengan apa yang di miliki .. mungkin kita tak boleh nak puaskan hati semua orang ... jadi jagalah hati kita.. jagalah hati moga kita tidak tergolong diantara mereka yang mempunyai hati yang kotor.. nauzubillah.



Berubah sedikit demi sedikit .. yang penting hati ikhlas .... bertaubat selagi di beri peluang dimuka bumi ini ....



Bicara Hati : Janganlah terlalu mengejar duniawi, percayalah kita akan kembali pada yang esa .. dan itu adalah dunia kita yang sebenar nanti.


















12 ulasan:

NinaAz berkata...

salam Jumaat sis!

izan mama mia berkata...

Rejab,..Syaaban... alamak..puasa belum ganti.....

PUANSTOBERI berkata...

Hari ni akk ganti puasa. Mengambil keberkatan bulan Rejab. Hihi. Last day. Insyaallah. Giler lambat baru nak terhegeh2 nak ganti. Tu pun sbb ada menda nak di kejarkan. If not... hihi.

suri berkata...

salam.
bersihkan diri dna jiwa moga amalan kita akan d terima olehnya

Tihara berkata...

salam hari Jumaat masha :)

::EIDA:: berkata...

alamak... belum ganti puasa. ada lagi 3hari. next week la. huhuhuhu

Falsya berkata...

insyaAllah..;D

Nieyl berkata...

Alhamdulillah....dah nak dekat ramadhan kan...:)

AdaM Hawa berkata...

makin dekat.. panjang umur.. berkesempatan puasa di bulan Ramadhan.. dengan izinNYA.. InsyaAllah..

Nafira usof berkata...

muhasabah diri.. mekasih~

Teena Tna berkata...

sekejap je dah masuk 7 rejab kan

n O e s u h a i m i berkata...

cepatnya masa berlalu kan...terima kasih atas peringatan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...