♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Sabtu, 25 Mei 2013

Home » , , , » Pesta Buku Selangor 2013

Pesta Buku Selangor 2013

Kalau fiesta buku kat PWTC dah lama berlalu .. kali ni ada fiesta buku kat selangor pulak, dekat jer.. kat shah alam pun .. saya nak pergi .. saya nak pergi ... tapi hujung minggu ni bz.... nasib baiklah seminggu harap sangat dapat pergi, nak tengok apa yang menarik.


Jadual dan Aktiviti Semasa Fiesta Buku Selangor 2013



Bicara Hati : Entry auto publish .. tuan tanah kedaung dah balik kampung ...









11 ulasan:

Kakzakie berkata...

Best kalau dapat peluang pergi. Kalau dekat nak kakak pergi lagipun cuti sekolah..

Qashmere berkata...

Menarik ni

Mas Zull berkata...

assalamualaikum masya...bestkan kalau dpt pi pesta buku ni...;)

KY berkata...

bestnya kalau blh pergi, gilalah KY tengok buku banyak2

Nora Karim berkata...

ooo dah blk kampung ya... :D moga baik2 saja...

aReLaN berkata...

alahai...jauhnya rasa nak menapak sampai ke shah alam tu.huhu

ummi izan berkata...

ohhh.. bestnya! kalaulah dekat... nak juga terjah. lama sangat tak jln2 shah alam.

Ema Johari berkata...

menarik ni..tp tak boleh pergilah pula..

jaakechik berkata...

selamat menyopping buku bebanyak yer...heee!

izan mama mia berkata...

lor..br tau..ehe

QasehnyaRania berkata...

mcm menarik je ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...