♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 6 Mei 2013

Home » , , , , , » Melatih Anak Menjadi GENIUS

Melatih Anak Menjadi GENIUS



Hadiah kemenangan yang terbaru, jangan ditanya dah berapa kali menang tahun ni.. tak mahu kira hihihihihi ..  Bukan sebab dah banyak kali menang, tapi ... kalau kira nanti orang kata bangga diri pulak.. biarlah yang dah follow saya mesti tahu dah bapa kali dapat hadiah..... rezeki²... tapi rasanya ini buku kedua yang saya dapat daripada kawan blogger.. yang pertama hadiah daripada intaNBerlian sebuah buku idaman saya jugak yang memang bermanfaat.. cuma tak berkesempatan saya nak kongsikan lagi kat sini.

Melatih anak menjadi GENIUS memang buku idaman saya, hadiah buku kali ni datangnya daripada kemenangan saya join GA di Dialoguda.blogspot.com atau lebih mesra di panggil Nora Karim. Keterujaan saya dapat buku jangan dikatalah.. sebab saya memang tengah mencari² buku ni.... alhamdulillah ada rezeki pulak dapat percuma macam ni.. terharu kejap...

Muka depan buku Melatih anak menjadi genius.



Disisipkan juga kandungan dan sedikit info dibelakang buku ini.....



Terima kasih sangat² pada nora sebab menganjurkan GA ni, kali pertama saya baca blog nora.. kalau tak silap entry mengenai pantang larang semasa kehamilan, dari situ terus jatuh cinta cara dia menulis... dari situ terus follow.. walaupun nora tak publish entry setiap hari.. tapi sesekali nora publish entry mesti menarik hati dan membacanya. Sebab info² dalam tu berkaitan sekeliling, kehidupan .. anak²... info² dan tips² yang bagus, walaupun kita juh kan nora.. tapi kemesraan awak kat blog boleh dikatakan dekat dihati saya... dan komen² awak pun banyak membina... (^____^)v

Bila berkesempatan saya akan kongsikan apa kandungan buku ni kat blog yer... baru baca sikit... sesuai sangatlah dapatnya waktu dah takda buku novel nak dibaca.. jadi bacalah buku ni... sambil² melayankan amir buat kerja sekolah.



Bicara Hati : Nak pergi pameran buku jauh sangat, bestnya baca entry kawan² yang memborong sakan beli buku kat PWTC.











9 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

buku ni mmg bagus.. saya dah lama beli dah siap jadi buku alisha"membaca".. hihi

Ruse Sulaiman berkata...

Tahniah. Bolehlah share tips yg berguna nanti.

eija_sweetmama berkata...

Tahniah yana,
bagusnya hadiahnya buku, tajuk pun sesuai utk kita yg ada anak kecik ni kan..

k.eija semenjak bekerja ni mmg x pernah lg terjah pesta buku di PWTC tu.., rajin pergi masa zaman study dulu je..

Ujie Othman berkata...

Tahniah ya!
Thn ni saya pun tak pegi pesta buku, takde bajet la. Kalau pegi buat geram je. :)

miss yatie berkata...

bagus buku ni, ibu2 memang harus baca, sebagai ilmu untuk mendidik anak2kan?

mamaarifakeemaisy berkata...

Tahniah... untung la dpt buku ilmiah gitu, nnti kongsikan isi kndungannya pulak ye..:-)

Nory Zoulkefle berkata...

best buku ni...
boleh tambah ilmu jugakkan..

LYAfrina berkata...

sgt bermanfaat hadiah ni

Nora Karim berkata...

Ya Allah, terlepas post ni... hahahha punyalah lama masya publish saya baru terbaca... Allahuakbar!!

Sorry masya... and thanks untuk entri ini...

Btw...congratulation jugak.... :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...