♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 25 Jun 2013

Home » , , , , » Ampunkan Dosaku

Ampunkan Dosaku



Alahai bila musim jerebu ni, rasanya macam tak nak dah pergi kerja .. nak baring jer.. nak duduk dalam rumah jer.. tapi masalahnya kawasan rumah pun tahap IPU tinggi, kat kampung pun sama .. jadi mana nak melarikkan diri ermmm.... pusing² satu malaysia pun dah jerebu....




Tetiba rasa macam takut pulak, itulah orang banyak dosa memang macam ni ... allahuakbar .... bila diuji macam ni .. macam²lah dalam kepala ni terpikir.... 







7 ulasan:

mama lieyna berkata...

Betul..bila ujian datang, baru kita rasa nk muhasabah diri..huu..

Sama2 berdoa..

NinaAz berkata...

Dia sdg menguji hambaNya

Nad MamaZN berkata...

Sama perasaan dgn apa yg yana rasa huhu
Rasa kerdil sgt

Zee Suhaini berkata...

bila ada ujian baru rasa yang kita ni kerdil sangat kan??
moga cepat hilang jerebu ni..
harap tak melarat di bulan posa..

Deqla Manjew berkata...

ada bca entri shbt blog td.. ini antara tanda2 kiamat jugak.. takot pulak baca entri tu..huhu

LYAfrina berkata...

setiap y blaku ada sebabnya..mungkin kt terlalu alpa dgn dunia..maka didatangkn bala agar kt kembali igt padaNya

Puan Kutu berkata...

ujian dr Allah utk membuka mata kita.klu ada yg tak sedar lg entahlah...:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...