♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 26 Jun 2013

Home » , , , , , » Penawar Penyakit - Air Kelapa Muda & Air Limau Nipis

Penawar Penyakit - Air Kelapa Muda & Air Limau Nipis



Saya jumpa gambar ni kat fb dan beberapa blog kawan jadi saya kongsikan info ni buat diri jugak kat blog kisah hati saya, selain air kelapa muda dan air limau nipis.. air kembang semangkuk dan air bali pun bagus jugak ....

== PENAWAR SEMULAJADI PENYAKIT AKIBAT JEREBU ==


Banyakkan minum air kelapa dan air limau nipis ketika bencana ini. 
Air kelapa mengandungi oksigen mudah larut menembusi sel.











14 ulasan:

deq's qienz berkata...

wahh nice info :)

AdaM Hawa berkata...

air kelapa tu ok la.. menyejukkan badan..

Riedaffya ibrahim berkata...

wahh..gud info nih..

Noe berkata...

kalau demam selalu minum air kelapa...gud info...kalau duk kg kan bes...senang nk dpt kelapa...klu kt sini...kena beli la..

QasehnyaRania berkata...

thanks kak share.
alhamdulillah cuaca hari ni sejuk je rasa.hihi

hujan jugak semlm kat sini
alhamdulillah

Orked berkata...

sedap tu..limau cmpur asam boi

dela berkata...

tq kongsi

eita berkata...

bagus jugak minum air nyor..wat sejuk badan

Falsya berkata...

tingin sgt nak minum air kelapa..hurmmmm, org kate xelok lagi minum skang nie..so kene la tunggu 6 7 bln baru leh minum...

Che Rosliza Che Mat berkata...

nice info...boleh cuba nanti..

PUANSTOBERI berkata...

menjerit mak akak tu ari kata nak minum air kelapa. hihihi...

IntaNBerliaN berkata...

oo air kelapa... best jugak ni

Deqla Manjew berkata...

boleh la cari air nyok lps ni.. deqla pun tgh x sihat ni..huhu

Puan Kutu berkata...

air kelapa sedapnya..hehe sy suka sgt,nk minum takut pulak sbb baru2 lg kan..org nk buat ubat, sy kira nak sedap.huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...