♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 25 Jun 2013

Home » , , » Setia Menanti Episod Akhir

Setia Menanti Episod Akhir






Ramainya tukang ramal kat FB yer hihihihihi .... tak payahlah nak ramal sangat marilah sama² kita tonton bersama haih ... dah macam² komen yang keluar masing² emosi tak sabar nak tunggu kesudahannya.

Tapi memang ramai tak duga syura boleh masuk finalkan, itulah orang kata tuah ayam nampak di kaki, tuah manusia sapalah yang tahu.... hang tuah dah lama mati .. yang tu korang jangan pertikai pulak.

Malam ni mesti suspenkan, mesti lagi hebat cabaranyya.... mujurlah balik awal dari klinik dapatlah tengok... alhamdulillah .. amir pun tak apa².. doktor cakap bengkak jer ni.. nanti saya up cerita tu eh.




Bicara Hati : Ya allah jerebu balik tadi, tak nampak jalan dibuatnya .. nak pergi klinik pun pikir banyak kalai tadi .. tapi kenelah gaghkan diri jugak .. takut lagi melarat sakit amir.











10 ulasan:

eita berkata...

nak tengok pun takde astro...



dlam keadaan jerebu ni kena banyak berhati2 lah...

NinaAz berkata...

tgh tgk ni skg. go syura go!

mama lieyna berkata...

:-)

Akhirnya syura jugak jd juara... tahniah buatnya..

QasehnyaRania berkata...

tak tgk

QasehnyaRania berkata...

tak tgk la.
thniah buat syura

Nora Karim berkata...

yey.. syura menang... suka.. suka... suka... hehe

PUANSTOBERI berkata...

Syura!
Low profile je, tup2 menang.
tapi bes lagi kalo che ta kot. dia cam pembersih kan.. bes tgk dia masak

IntaNBerliaN berkata...

dah tahu sape pemenang :-)

Deqla Manjew berkata...

x tgk tp dah tau sape menang... tahniah syura... ;)

Puan Kutu berkata...

sy lupa pasal finam masterchef.lg pulak mertua dtg.abah dok layan hindustan dia je.hehe.igt nk tgok ulangan,entah bila..:)

yg pasti dh tau pemenangnya siapa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...