♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Rabu, 26 Jun 2013

Home » , , , , , » Cita - Cita Amir

Cita - Cita Amir



Sebelum² ni pernah kongsikan info yang amir teruja sangat dapat crayon, dah sebab dia teruja tu .. dia hampir² buat saya nak pingsanlah bila dia terlebih menunjukkan kreativiti dia tu.



Inilah hasil kreativitinya, korang bayangkan dia menulis ni kat rumah mak, dah siap .. dengan muka tak bersalah dan terujanya dia panggil saya suruh tengok ... cantikk tak ibu.. cantikk tak??? warna warnikan... amir dah pandai tulis huruf A tak sengget dah .. A kan amir huhuhuhu ....

Bila kita tanya kenapa tulis kat sini, kan kertas banyak... kan sini kan macam cikgu ain tulis .. erkkk sabar jerlah... cikgu selalu tulis kat papan kat depan ... 

Alahai sayang itu cikgu.. amir tak bolehlah tiru gaya cikgu ... nampaknya dah ada tanda² nak ikut kerjaya ayahnya, tapi biarlah amir up sikit jadi pensyarah ker.. profesor ker hahahahaha ... apapun moga amir berjaya suatu hari nanti.

Perkembangan masih kanak² ni, kalau di tanya macam²lah jawapan cita² dia.. paling saya tak tahan bila dia kata nak jadi pemandu kereta bomba atau lori sampah ... 





Bicara Hati : Hari ni amir masih kat rumah dengan hubby, pagi ni ada darah keluar sikit dari kemaluan dia.. kesan doktor bagi ubat semalam agaknya. 





15 ulasan:

Zee Suhaini berkata...

moga amir cepat sembuh..risau plak dengar kes macam ni..

lia berkata...

btol gak kan... da cikgu selalu tulis kat dinding he3...

nurbijen berkata...

bakal pengajar tu.. dah ada bakat dan minat :)

Khai♥Rin : anies berkata...

ni mesti amir tgk drpd pengalaman...xmo la amir jd pemandu lori sampah..kalu jd bos kilang sampah okey jg ;-)

ieja amieja berkata...

assalamualaikum..
ok la jg nak jd pemandu bomba..pernah sekali iman umur macam amir cita2 dia nak jd pemotong rumput, ni sume gara2 org mesin rumput kat depan selalu dia tengok..teruja agaknya org tu pegin mesin macam mesin gun dlm tv gamaknya blh tembak2..

Kakzakie berkata...

Yana ada tanya doktor tak tentang keluar darah tu takut juga..

Belikan whiteboard utk Amir menconteng di rumah lebih baik ni..

lizz berkata...

kreatip sungguh...nasib baik boleh padam balikkan...

Nafira usof berkata...

*pitam~
nasib baik kat rumah nenek dia~ hahaha

Noe berkata...

hehehe..pitam nenek tengok...ada corak2 dah kt dinding...ok la tu ikut jejak ayahnya...

Nora Karim berkata...

wah dah tunjuk minat dah dia.. hihihi pening la kepala ibu ni... :P

Falsya berkata...

sgt kreatif..tp bile baca yg cita2 amir tuh wat kite tergelakkkkk..xterpikir pun amir akan ckp gitu...comellllll...;)

IntaNBerliaN berkata...

hihiii pandai amir ni :-)

Deqla Manjew berkata...

wahhh...pintu bercorak terus...haha..

Puan Kutu berkata...

budak skang macam2 cita2,tak macam kita dulu,nak jadi doktor,peguam tu kira paling popular dah la..

seriau pulak bila dengar pasal darah.harap amir tak apa2

CtAyue berkata...

hehe..ala-ala cikgu gitu tp versi amir kt pintu..hehe.. amir budak yg bijak..semoga amir majujaya selalu,

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...