♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Sabtu, 1 Jun 2013

Home » , , » Semuanya Indah Di Bulan Jun

Semuanya Indah Di Bulan Jun



Cepatnya masa.. cepatnya masa..... fuhhh dah pertengahan tahun, dalam bulan jun banyak yang indah dalam hidup saya.... kebanyakkannya yang indah.. yang tak indah .. tak mahu kongsi huhuhuhu..... biarlah yang tak indah menjadi sejarah sahaja, sebagai sesuatu yan mematangkan diri saya.

Sebab apa saya kata indah sebab bulan jun saya dapat kerja, bulan jun saya bertunang, bulan jun saya nikah, bulan jun saya jadi isteri, dan bulan jun saya jadi ibu ... indahnya apa yang allah aturkan untuk saya, saya sendiri pun tak sangka ..  semuanya perancangan Allah s.w.t Alhamdulillah.

Hari ni tuan tanah bizi.. kat kampung ada kenduri, jadi entry ni autopublish... (^____^)v














 



11 ulasan:

IntaNBerliaN berkata...

mmg betoi2 istimewa bln jun ni yer...

mamaarifakeemaisy berkata...

Waah byk yg indah di bln jun ye buat masya... akak indahnya sbb bln kelahiran mak akak n majlis perkahwinan kami suami isteri, kedah vs johor d bln jun :-)

Happy weekend

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah.

semuanya jun.

QasehnyaRania berkata...

alhamdulillah.

semuanya jun.

NinaAz berkata...

wahh. banyak tu kenangan di bulan JUNE

Puan Kutu berkata...

wahbyk betul ygindah bulan june nie..sy pun nikah bulan jun juga..:)

CtAyue berkata...

yana..thanks for info psl gamat tu..ayu tak pernah tahu pun..kalau mas first dulu ayu mkn 3 mgu lepas operation.. nanti yana buat erk psl entry tu blh..nk juge tahu kenapa..hehe.. :)

eita berkata...

dan ita plok lahir bulan jun..
hehehhe

Ujie Othman berkata...

satu kebetulan yg indah kan..

bln jun mmg istimewa buat saya, bln kelahiran saya..dan blog saya. :)

LYAfrina berkata...

kenangan terindah y sentiasa tersemat di hati

Unknown berkata...

wahh smuanya di bln jun.. mcm berjanji pulak..hihi.. bg deqla pulak bulan jun ni 1 je la yg deqla ingt.. besday incek hubby.. hihi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...