♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 25 Jun 2013

Home » , , , , , » Mengiurkan

Mengiurkan





Mengiurkan tak?? mengiurkan tak??? ... orang kata .. mengiurkan nampak makanan takpa.. jangan mengairahkan .. haru beb.. haru ... bila mata mengantuk .. tekak sakit, pagi tadi sarapan nasi dah ala² macam bubur makan dengan sup sayur .. petang ni pulak ada kawan opis hulur mangga, nampak mengiurkan sangat .. sudahlah lama tak makan .. memang tak tolaklah.. alaupun tekak tak berapa nak sihat hihihihihi .....

Sudah selamat pun ku makan semuanya kikikikiki .... tanpa sisa ... bahana² betul, bila ada yang membawa ke opis, bila ada pulak stok petis tu kat opis .... jadi sahaja kami baham.

Oic masya ko makan mangga dengan petis pun nak tulis kat blog eh .. hahahahaha .. ada yang baca mau pang kita sebab mengiurkan orang lain ...;p

Maaf yer buat kawan² yang sedang berpuasa ... melayankan entry meraban ku ini ....




Bicara Hati :  Balik ni nak pergi klinik, hubby bagi tahu amir mengadu 'tut' dia sakit lagi... ibu dah risau ni kat opis, tu ... makan mangga tak sedar dah habis sebekas ni... huhuhuhu ....









15 ulasan:

Tihara berkata...

kalau yang ini lah, memang melior lah :)

mala berkata...

mmg mengiurkan .. jap lagi nak makan jugak la tapi guna epal & pear :-)

Ujie berkata...

Stok petis ada dlm peti ais tak abis2...camne nak abis saya sorang tukang mknnya.

Deqla Manjew berkata...

menggiurkan tu x sama maksud dgn menghairahkan ke? erkk.. kompius pulak..haha.. deqla x terliur pun..huhuhu... ;p

Riedaffya ibrahim berkata...

mmmg menggiurkan la....xpe skit jam lagi nak berbuka...huu

CAHAYA HIDUPKU (Nur Hayati) berkata...

Memang kecur air liur.. ;)

Ratu Hatiku berkata...

Sedapnya...terliur dah nie.. :P

Mas Zull berkata...

assalamualaikum masya...sedapnya terliur tengok...;)

LYAfrina berkata...

mmg mgiurkan..

LYAfrina berkata...

mmg mgiurkan..

AdaM Hawa berkata...

Telan air liur jap..

QasehnyaRania berkata...

sedap ni tp sy tak boleh mkn buat sementara waktu ni

IntaNBerliaN berkata...

mmg sedap nih!

Ibu Lala berkata...

makk aii sedapnya. meleleh ayaq liuq tengok nih..

Puan Kutu berkata...

masuk peti ais sejuk2 mmg heaven la dok ngap..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...