♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 10 Jun 2013

Home » , , , » Dekat Tapi Jauh

Dekat Tapi Jauh





Kalau ikutkan minggu ni nak up entry gembira² sahaja , tapi .. lumrah hidup .. apa yang kita rancang tak semestinya akan menjadi kenyataan ... Tak pasal 2 hari cuti dimulakan dengan entry macam ni.

Maaf buat teman² blogger dan terima kasih saya ucapkan kerana sudi komen di blog saya selama ini, kata² di atas sebenarnya membawa maksud yang mendalam buat saya untuk hari ini... bukan saya tujukan pada kawan blog tau jangan salah paham pulak, ini cuma luahan hati saya sahaja. Kalau korang tak berminat nak baca ... jangan habiskan baca ... cepat² klik X.

Dekat tapi jauh , mungkin perkenalan kita bukanlah terlalu lama .. tapi mengapa kata² kamu itu sudah kamu ulangi lebih daripada 2 kali, adakah kamu .. memang masih tidak berpuashati dengan apa yang telah berlaku .. adakah aku ini memang kelihatan lebih di mata kamu ... atau apakah?? maksud tersirat dihati kamu....

Apa sebenarnya yang terbuku dihatimu ... 


Aku mungkin masih banyak silapnya .. solat 5 waktu sudah lakukan dengan lengkap dan memperolehi rezeki yang berkat sudah mencukupi buat diriku, aku jarang nak meminta², jauh sekali mengungkit² atau membesar²kan sesuatu isu kepada orang sekeliling. Yupss... aku bukan seperti kamu yang rajin solat sunat .. itu aku akui .. itu akuiii yaaaa alllahhhhhh kuatkan semangatku untuk menulis dan meluahkan lagi kisah hati ini.

Sikap semulajadiku, dan jujurnya diriku seorang yang perahsia ... sedari kecik, tapi .. tapiii ... sejak berkahwin aku jarang berahsia .. banyakku kongsikan dengan housemate ku selagi aku rasa iyanya perlu dikongsikan, Walaupun kami jarang berkongsikan kisah kerja atau apa jua yang berlaku ditepat kerja .. kerana padaku dirumah adalah masa untuk keluarga .. masa untuk mesra² gitu hahaha ..;p
Aku rasa aku tak mampu nak luahkan lagi ... ya allah kuatkanlah semangatku ....

18 ulasan:

Nieyla Nadia berkata...

Lumrah hidup...
banyak kan bersabar...
Anggap saje ini semua dugaan dan Ujian Allah pda Hamba2 yg die syg... :)

Fiza Rahman berkata...

Sabar jer lah dgn org mcm ni. DOa byk2 supaya dia berubah.

Kakzakie Purvit berkata...

Teruskan bersabar selagi mampu dan serahkan pada Allah kerana DIA yg maha tahu dan membantu..

LiYa HaNiF :: berkata...

lumrah kehidupan gitulah...sabar ye...

dear anies berkata...

manusia...mmg gitu perangainya...pedulikan je

Ujie Othman berkata...

Nampak sedih benar masya..
Jangan sedih2 ya..ramai lg kwn yg boleh buat kita gembira.

nad berkata...

Sabar ye yana..
Itu la perisai yg paling kuat utk bezakan kita dgn mereka itu

AdaM Hawa berkata...

sabarlah.. manusia walau cam ne pun.. sedikit d hatinya ada ketidak puas hatian pada org lain.. sabar dan tabah.. Allah ada bersama kita.. InsyaAllah..

QasehnyaRania berkata...

as-salam.
lumtah kak.
saya buat tak kisah je.
mcam mak kata.. biar org buat kita jgn kita buat orang.

semoga kita dijauhkan degn sifat2 sebegitu kan

Unknown berkata...

sabar k~
ramai lagi yang suka ngan Masya..:)

lia berkata...

pekak kan telinga wpon x pekak...

Ibu Lala berkata...

Betul tu.

Mek Onie berkata...

tape,usah dipedulikan :)

eita berkata...

lumrah hidup...

x nak lah sedih2...

mamaarifakeemaisy berkata...

Huu..nape, berat bunyinya... apapun ia, moga awak bertabah ye.. lumrah kehidupan... dugaan dan cobaan utk mematangkan diri.. tcare

Unknown berkata...

laa.. kenapa ni dear..? x tau sbb apa.. tp dpt rasa betapa kecewanya masya.. sabar ye..

Unknown berkata...

tak tau nak komen apa....

Puan Kutu berkata...

bawak bersabar yana,manusia mmg tak pernah puas.sikap tak puas hati sentiasa ada..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...