♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 24 Jun 2013

Home » , , , , , » Akhirnya .. Bila keadaan dalam opis membimbangkan

Akhirnya .. Bila keadaan dalam opis membimbangkan




Hohohohoooo hari entry penuh pasal jerebu, kawan sana sini pun up pasal jerebu .... nak buat kerja pun mata sudah pedih dalam opis ni, kepala jangan cakaplah sudah mula ting tong ... haihh itu dalam opis belum lagi luar opis ... tak boleh bayang kawan² yang tengah kerja kat luar tu mcm mana ... korang bersabarlah yer...



Sudahnya aku pun jadi model pakai mask dalam opis huhuhuhu .... 
nak minum kenelah selak sikit mask tu huhuhuhu .....




Risaukan amir kat rumah jer dengan hubby, hari ni tadika amir dah mula tutup ... sekolah hubby pun tutup .. kalau ikutkan hubby suruh cuti jugak, sebab aku pun macam tak sihatkan .. tapi .. bila mengenangkan dibuatnya esok hubby sekolah .. tadika amir tak bukak lagi sebab cikgu dah sms akan maklumkan semula bila tadika dibuka untuk perasi .. jadi masa tu aku lah pulak kene cutikan ... hubby dah tentu² tak boleh cuti sukati.

Semalam bila berkumpul ramai² kat rumah mertua sebab memang rutin macam tu bila malam nisfu syaaban adalah bacaan yassin dengan adik beradik dan makan² sikit .. petang tu .. amir ngadu kemaluan dia sakit (adehh part ni ngeri sikit) bia dia demam atau sakit yang ibu nampak .. tapi.. jangan bab sakit kat tuttt dia tu .. memang ibu palinggggggg risau .... ntah apalah yang dia main dengan sepupu dia.. kat tutt dia tu bengkak sikit.. dah sapu jeli aloe veramalam tadi .. harap balik ni okklah naknya.. tak memudaratkan atau melarat.




Bicara Hati : Nak makan pun tak lalu sakit tekak ni .. huhuhuhu ...












10 ulasan:

Khai♥Rin : anies berkata...

Sm la kite kt sini...

QasehnyaRania berkata...

jaga kesihatan diri dan keluarga ye kak

fieda berkata...

hrp amir tu tak de ape2 la ye..risau dgr kalau sakit bahagian tut..

Nad MamaZN berkata...

Klu bengkak lg kena bwk p klinik la yana
Ksian plak kt amir

Sweetmama berkata...

owhh amir duk dgn ayah dia..
hope amir ok la hendaknya..

itulah kan sakit tekak dibuatnya..ditambah dgn bau asap sesak nafas dibuatnya..

Yana Libra berkata...

duduk dalam bgnn ofis aircond pun xleh tahan kan kak~

bila selangor dapat cuti ni..hehe~

Ummi Iman berkata...

Mmg terukkan. Untung Amir ayah cikgu. Sama2 cuti ;) esok cuti lagi... cepatlah masalah ni selesai.

Deqla Manjew berkata...

kat opis pun boleh terbau asap.. kalo kat luar lagi la parah..!

LYAfrina berkata...

kt sini pon jerebu truk sgt2.. smpai xnpk.. cecah 200++ IPU

Puan Kutu berkata...

tu dia ibu amir jadi model,dh rupa pakar bedah.hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...