♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 9 Mac 2012

Home » , , » Hitam² Sitampok Manggis

Hitam² Sitampok Manggis

Assalamualaikum Semua....

Kisah malam tadi masa nak tido.... untuk yang kesekian kalinya...
Situasi berlaku... bile amir kata dia tak boleh nak lelapkan mata nak tido hihihihi... amir biaserlah dari kecik sampailah besar.. memang akan tidur dengan ibu... nak makan nak minum susu pun nak ibu.. tepuk² montot tu barulah nak tido...dah nak masuk 4 tahun pun masih macam tu... takde adik lagi oklah kan...kalau ade adik haru biru ibu huhuhuhu....

Ok.. sambung balik.. malam tadi biaserlah bile nak tidur jer amir pun guling² kat toto kat depan tv, buat muka mintak perhatian nak susu... muka manja.. siap kiss² ibu.. cakap.. amir sayang ibu.. sayang sangat huhuhu.. manelah tak cair hati ibu inikan.. perangai sapelah yg diikutnya tu.... pandai betul nak ambil hati ibu ni kan...

Bile susu dah siap, ape lagi sambil baring... amir hisap susu.. ibu pun ajaklah amir borak²... itu dah memang rutin kami.. tanya apa yang amir buat kat rumah ibu shima (nama panggilan pengasuh amir).. makan ape?? nakal x hari ni... gaduh dengan adik² tak??? lepas tu boleh pulak tanya ibu.. ibu cuti kan esok?? yeahhhh... ibu ade kat rumahhh....... macam² jerlah amir ni... kalau ibu asyik cuti jer... mauuu boss ibu jeritt marah macam rimau...

Habis jer hisap susu.. ibu akan suruh amir baca doa tido.. alhamdulillah.. doa tido pun amir dah hafal... senang hati ibu.. malam tadi sajelah amik² gambar konon² takmo bagi amir layan kartun mr.bean kat handset.. lepas tu ibu saje jer.. menyakat amir.. eh² nape gambar amir ni nampak gelap.. amir dah hitamlah... hihihihihi... amir siap cakap mane ade hitam.. amir tak hitamlah.. amir ok jer... amirkan anak ibu... putih macam ibu... huhuhuhu.. siap buat muka sedih.. yang kelakarnya berulang² kali amir guna jari telunjuk kesat kat muka sambil tengok jari tu balik.. mane ada hitam.. katanya.... tergelak² jer ibu dibuatnya....

Takpe hitam² sitampok manggis.. sungguh pun hitam dipandang manis.. muka hitam takpa.. jangan hati yang hitam tau... (^___^)v sayang anak ibuuu muaaahhhh... muaahhhhh.... malam ni kite tidoo kampung tau... esok ibu keje amir duduk dengan embah...

Sebelum tido sempat lagi makan coklat tu... lepas tu jangan haraplah boleh tido teruskan haruslah berus gigi dulu kan.... memang jenuhlah nak kene pujuk ajak berus gigi tu.... kalau ikutkan memang takmoo bagi makan coklat sesangat sebab gigi amir pun dah mula rosak.. tapi itulah makanan kegemaran dia.. sebab masa mengandung un saya suka sangat makan coklat huhuhuhu.......

8 ulasan:

Tihara berkata...

comel nya amir :)

kaki awak dah baik ey masya ?

Masya berkata...

tq acik tihara.. tgh confuse ni.. publish semalam tapi tarikh mula publish 24.02.2012 pulak... lps tu akak dah komen semalam.. sy tukar blk publish pagi ni.. hihihihihi....

Tihara berkata...

OOO..maybe datang dari draft tak..draft setting tarikh tu..kalau publish automatic x jd gitu..pape pun small matter je tu ..hee :)

Saya Disini berkata...

comelnye..

Salina@IbuAqil berkata...

Hitam itu menawan.. ;p
Happy weekend!! ;)

IntaNBerliaN berkata...

ololoo risaunya amir..hihiii.. xpa, amir still encem..hihii

fieda berkata...

wah...amir mkn kinder bueno..??sdp tu..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

iye la ibu, mane ade amir hitam..
amir comel jerk la..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...