♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 27 Mac 2012

Home » , , » Setahun Sudah Berlalu

Setahun Sudah Berlalu

Assalamualaikumm Semua....

Setahun dah berlalu.. patutnya saya publish entry ni hari jumaat lepas... tapi atas sebab² yang tak dapat dielakkan saya terlupe pulak nak publish elok jer terletak dalam draf hihihihihi....

Pada tarikh 23 Mac 2011 tahun lalu saya telah terbuka hati untuk wujudkan blog ini... Bermulanya sesuatu yang baru adalah entry pertama saya... dan hanya seorang kawan jer yang komen disitu.. itulah kawan saya yang banyak bagi semangat saya wujudkan blog ni. Selain kite orang ni duduk berjauhan bile ade blog masing² bolehlah tau perkembangan diri masing² yang sememangnya akan kembang² xmoo kurus hahahaha.... Selain tu saya dedikasikan kisah hati ini buat satu²nya putera kesayangan saya buat masa ni yerrr.... moga adelah puteri² dan putera² lagi selepas ini untuk tatapan dia di masa akan datang.

Banyak lagi kekurangan blog ni.. maklumlah baru setahun jagung jerkan... tapi dunia blog memang lebih mencabar daripada ape yang saya bayangkan.. cuma niat saya buat blog ni untuk berkongsi kisah hati saya buat tatapan insan² yang saya sayang... macam diari hidup sayalah. Opppsss.... macam syok sendiri jer menulis pun iyer jugak... bajett ramai noo yang nak membacanya yer... hahahaha ...

Apepun terima kasih pada semua.. terutama pada kawan² alam maya yang banyak memberi sokongan, dorongan dan teguran pada blog saya ni... teguran kawan² semua.. memberi semangat untuk saya terus menulis kisah hati ini.

Eh² ade kek jugakkk (^___^)v nak tepek jugakkan...
Ni gambar kek Muhammad Amir Hazim  masa sambut bestday dia umur setahun


14 ulasan:

amiey lee berkata...

wahhh nak kek..happy berblogging..best kan sbb dapat ramai kawan and leh share mcmc2

AdaM Hawa berkata...

setahun berlalu..
kawan-kawan makin ramai..
(^_^)

fieda berkata...

tahniah..setahun sudah..seronok kan terlibat dlm dunia blog ni..kwn2 alam maya sume best...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

Sekejap jerk setahun berlalu kan..
Eija pun sedar x sedar dah 2 thn berblog..mula dengan suka2 tp akhirnya addict dgn blog..rasa sehari kalau x buka blog msti rindu..heheh

Happy Blogging ye..:))

fiza berkata...

Happy 1st blog anniversary ☺☺

Tihara berkata...

dekar2 dengan besday akak tarikh blog ni diwujudkan..semuga blog ni terus maju dan gilang gemilang :)

Ucu Faridah berkata...

walaupun setahun jagung, sudah tentu ada manis, masam, payau, pahit bila dikomen@kritik...atau dipuji..

itulah namanya DUNIA ALAM MAYA...yg penting kita berkawan ikhlas...

happy 1st blog anniversary..

Saya Disini berkata...

sedpnye kek..dh lama xmkn kek

ieja amieja berkata...

slmt ulang thn berblogging..sama lah kita..

Kakzakie berkata...

Happy 1st anniversary buat "Kisah Hati" - semakin lama semakin seronok berblog..

IntaNBerliaN berkata...

tahniah.. dah setahun yer.. dah pandai berjalan dah umo setahun ni.. hihii

kiranya jarak kita adablog, lbh kurg la ek.. sy bln 2, yana bln 3

Bui Junaidi berkata...

SELAMAT ULANGTAHUN PADA BLOG..HEHE

KAK BUI DTG FOLLOW K..SELAMAT BERKENALAN

ikatankasihku berkata...

semoga terus aktif berblog ye :)

CtAyue berkata...

selamat ulangtahun kisah hati. semoga terus menulis dan happy berblogging..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...