♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 2 Mac 2012

Home » , , » Jom Baca Majalah HARMONI

Jom Baca Majalah HARMONI

Assalamualaikum Semua...

Majalah apa yang korang jadikan inspirasi untuk dibaca, saya sejak daripada berkahwin sampailah sekarang  MAJALAH HARMONI ialah majalah inspirasi saya..... sebab apa sebab saya rasa majalah ni berbaloi² dan kurang iklan berbanding majalah lain.. selain informasi yang amatlah berguna hihihi....

Ni majalah keluaran 1-15 Mac 2012, korang dah rembat belum.. jomlah pergi rembat hihihihi.. tak rugi tau beli.. wah mengalahkan duta majalah pulak saya promosi...



Bulan ni special sikit tau sebab ada Rahsia Menentukan Gender Bayi
Macam mana cara nak dapat baby lelaki dan baby perempuan... kalau saya berkesempatan nanti saya kongsi dengan kawan² semua.. kalau tak sabar nak tunggu saya.. ape kata pergilah beli kat kedai² yang dekat denagn rumah tu baru rm4.50 tapi banyak ilmu kite dapat tau berbaloi²....


9 ulasan:

eita berkata...

jarang baca buku macam ni..
banyak baca majalah kartun..huhuhu..
nanti leh lah kongsi ye..

sakila's craft berkata...

saya pun kadang ada jugak beli buku nih...tp mmg byk info buku nih...

Tihara berkata...

cover tu sharifah haslinda yea..still cun lagi lar :)

Karukord Jagau's berkata...

nnt nk beli lah buku tu :)

mama sara nur berkata...

assalam Masya
akak pun memang peminat Harmoni beli baca dan kumpul byk2 he he dari mula2 diterbitkan,dah bertimbun tu he he masa tu harga 4 hinggit je
suka berbanding majalah lain lagipun byk info yg bagus

anisalya berkata...

pernah beli sekali je. dah tu tak pernah beli lagi dah majalah ni.

fieda berkata...

kak fieda dulu mmg peminat setia majalah ni..tp kebelakangan ni dah jarang beli..

IntaNBerliaN berkata...

sy nak tunggu yana gtau.. nak g beli malas sbb xberapa rajin nk baca..hihii

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

eija kadang2 tu beli jugak majalah harmoni ni..

setakat ni majalah yg mmg wajib eija beli majalah PA&MA. iye la info berguna sejak dah beranak pinak ni..ehhee.

dan sejak dah terjebak dengan contest magazine ni eija beli jugak ler Majalah Lisa, Intrend, Eh & Cosmopolitan..semata2 utk joint contest..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...