♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 5 Mac 2012

Home » , , » Sana-sini penuh salonplas

Sana-sini penuh salonplas

Assalamualaikum Semua...

Gambar ihsan google jer....


Tak tahulah apa yang berlaku pada kaki saya ni... kaki sakit² daripada paras peha ke bawah uwarrr.. macam nak meraung dibuatnya... betapa seksanya nak berjalan.. tu belum lagi nak solat.. lagi² masa sujud.. payah betul nak bangun. huhuhuhu...... peha ni dah penuh lekat salonplas.. masih tak ok lagi sengal²nya...

Keje dahlah tengah banyak.. kalau esok mc, banyaklah kerja tertangguh atas meja ni ermmmm.. nampaknya kene pergi klinik jerlah cek-up dan amik ubat... harap² takde ape² cuma.. badan ni manje sangat kot.. tak boleh buat kerja berat² hihihihi.....

Sekian jerlah nak menulis pun takde mood.. keje tengah banyak.. lain kali sambung.. doakan saya jer yer.. moga tak pape.. dan cepat sembuh (^__^)v

17 ulasan:

Tihara berkata...

laa kenape plak ea..tak kan gout..akk penah jugak jd camtu lepas makan sadin cap adabi..buleh plak yea..risau gak kena gout..then,tk sempat g klinik dia baik seniri..misteri jugak ..try la g klinik ek ..Insya Allah sembuh nt :)

Yana Libra berkata...

Semalam ade jog atau exercise ke?

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

insyaallah xde pape,
moga cepat sembuh ye..

kalau sengal2 badan/kaki ubatnya urut, kalau dapat urut msti sedap kan..

eita berkata...

kalau sakit sangat memang seksa.....
moga cepat sembuh...

izahdaut berkata...

kene pegi check tu.. bahaya je dengarnya. rasa panas berdenyut tak? kalau denyut tu gout. salah makan kot? hehe.. sya pernah silap makan, baru2 gugur gi mkan cempedak. mmg terlupa. pastu sehari demam.hehe

ch@ berkata...

uiks, sblm ni awak buat apa sampai sakit2 kaki? berjogging kah? hari2 saya turun naik tangga rumah pengasuh, kadang2 sy mls tggu lift naik tgkt 11, sy naik tgga. hahaaa. sy dh lama tak bersenam.

Cik Aya berkata...

hyeee..awak..ermmm awak kene rehat banyak2 nih..

anisalya berkata...

kena pergi berurut la kalau still sakit. mana tahu urat yg sakit akn...

LYAfrina berkata...

lya lak selalu pakai ammeltz yoko yoko... y jenis sapu tu.. mmg berangin la satu badan..kalo lenguh2.. mmg lega..

apa2 pon..bykkan berehat yer..mybe tlalu byk buat keje ni..moga cpt sembuh dear.

IntaNBerliaN berkata...

laa nape plak ni yana.. so, hari ni dah ok ke belum ni?.. take care tau..

Masya berkata...

tihara: gout huhuhuhu.. ini punca²nya ker?? hadoii mintak jauhkanlah naknya...

Masya berkata...

yana libra: sebenarnya tolong adik mengecat rumah mak hihihihi.... ;p

eija: itulah ingatkan nak pg malam tadi amir pulak tido awal huhuhuhu

Masya berkata...

eita: mmg pun mengalahkan berjalan dalam pantang seksanya tau huhuhu...

izah daut: makan cempedak boleh gugur ker?? cempedak panas erkkk... baru tau huhuhu.. harap jgnlah sampai kene gaut

Masya berkata...

cha: biar btl naik turun tangga ke tingkat 11, sy tingkat 5 pun semputttt tau huhuhuhu... cayalah kamu ni hebatt..

cik aya: iyer kot.. sekarang bz sikit hujung bulan ni nak kenduri... ;p

Masya berkata...

anisalya: harap malam ni dapat berurut huhuhuhu...

lya: tulah ingt nak beli yoko² sekali dah habis pulak kat kedai tu.. yg beli salonplas jer ni...

QasehnyaRania berkata...

mudah2an cepat sembuh tau ...jaga diri lek lok k ;)

saffiya_aleesya @ echa berkata...

baik pergi check laa kak..mana nak tau kan kot ada sbb lain kan..hati2 yer kak..jaga kesihatan tu ;-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...