♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 6 Mac 2012

Home » , , » Ade Motor POWERRRR

Ade Motor POWERRRR

Assalamualaikum Semua....

Baru² ni saya ada cerita anak jiran ada beli motor besar hihihi.. saya ada buat entry kat SiNi sekarang abang sepupu amir dah belilah pulak... siap datang rumah bawak semata² nak main sama² dengan amir, tapi amir takut hahahahaha.... selamat duit ibu dengan ayah okeyy sebab amir takut xmoo naik motor tu hihihi....

Kebetulan khamis malam jumaat minggu lepas kami datang rumah akak ipar, tapi dia orang takde kat rumah keluar.. pergi pekan beli motor power nilah.. dan rupanya hari tu bestday akak ipar saya.. malam tu lepas kami balik makan anak buah pun hantar kek.. rumah akak ipar dengan rumah saya pun tak jauh sangat... bile dapat kek baru hubby cakap hari ni bestday akak dia... itulah lelaki kan.. manelah nak ingat tarikh² istimewa ni...


 Amir cuma berani duduk macam tu... dah macam perempuan ayu lah pulak.... memang amir tak berani langsung nak naik betul² hihihihi....
penakut dia.... abaikan jerlah barang²/pemandangan kat belakang tu yer.. rumah tengah bersepah...

 nampak tu hahaha.. tergelak² kami dibuatnya jenuh pujuk soh naik xmoo dia... boleh pulak duduk macam tu jer... soh pandang kamera pun xmooo

 Inilah abang sepupu amir tu.. ni tuan punyer motor sebenar Rifael...
Harga motor ni rm300.00 erkkkk terkejut kami dengar.. nasib baiklah amir tak mintak kalau tak.. mau duit tabung amir kami korek untuk membeli hahahaha.... ;p
 
Ni kek bestday akak ipar saya.. tu pun kami makan tak habis² sudahnya bawak pergi opis.. jamah kat kawan².. ;p
Sebenarnya masa beli motor ni bestday akak ipar saya.. saya pun musykill kejapp.. camne rifael pulak yang dapat hadiah dari ayah dia.. bukan sepatutnya mam dia ke.. hahahaha..


Apepun terima kasih bagi kek dan bagi amir cuba² naik motor power tu hahahaha.. memang power tau...


8 ulasan:

Tihara berkata...

best jugak ea motor tu..teringin plak nak jadi budak2 semula sbb nk try moto tu..hehe..best nye kek :)

CtAyue berkata...

hehe.. comel amir duk cmtu..mujur dia tak mengamuk mintak ek. bday mak tapi anak dapat adiah?? sweet nye..hehhe

Ucu Faridah berkata...

kalaulah akid tu macam amir (x nk motor) mau melompat sampai atas bumbung....kih..kih..
bukan ape akid ni jenis semua org ada dia nak...fengsan dibuatnya...

Semoga pjg umur utk kakak ipar masya tu ye...

fieda berkata...

hehehe..nasib baik amir takut..dibuatnya berani mmg kopak la rm300...hihihi...

qaseh johanna berkata...

eh xde la mahal sgt moto tu..sy ingt dh boleh cecah 1k..tp even bwh 5rts, tetap byk gak tu..leh wat shoping baju mama..hehe

ikatankasihku berkata...

hehehe, mmg power, tapi kuat mkn bateri kan..huhuhu

anisalya berkata...

saya suka kek. blh habis mkn sorang2 je. ngeee...

IntaNBerliaN berkata...

mula2 xberani.. lama2 siap lah ibu dia... amir suh beli..hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...