♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 6 Mac 2012

Home » » Sekeping Gambar Beribu Makna Tersirat

Sekeping Gambar Beribu Makna Tersirat

Assalamualaikum Semua.....

Gambar ihsan google jer.....

Walaupun hanya sekeping gambar.. tetapi terdapat banyak maksud yang tersirat yang cuba disampaikan disebaliknya.... kesian kucing yang kat belakang tu..

13 ulasan:

AdaM Hawa berkata...

berbisik-bisik??

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ berkata...

tiut~hehe

*SiRibenMerah berkata...

setuju...

sik sik btg pinang..
sapa bisik dia nak bertunang..

hahaha~

*teringat lak pantun lama neh*

amiey lee berkata...

betulkn...manusia pun ada gitu huhuh

IntaNBerliaN berkata...

kucing pun pandai berbisik2 ek.. hihii.. "kucing, tak baik ngumpatlah"..hihii.. sian kucing sekor lg tu...

Nyue berkata...

hhu...dr pemerhatian nyue...sweet dua kucing yg berbisik2 2..shingga mabaikn yg kat belakang..so apa ag..sedey plus jealous la kucing 2..kecian..huhu

Tihara berkata...

macam tu lah kalau manuia pun...jgn sesekali buat bisik2 camtu depan org..kdg2 kita tk pasan..jauhkanlah :)

fieda berkata...

comey..

aReLaN berkata...

kucing 2 ekor tu dok ngumpat dia ke???siannya.ngumpat depan2.hehehe

Masya berkata...

kak nani: berbisik² dsiang hari huhuhuhu.....

eeyss: tiutt sangat.. hati sakitt tau..

Masya berkata...

siribemerah: itulah kan.. haha kucing bertunang.. kucing lelaki gatal.. xmoo bertuanang semua pun dia rembatnya...

amiey: huhuhu itulah kan.. manusia pun ade jugak mamcam tu...

ina: cian jer kan muka kucing belakang tu sedih habis.. drama king terasanya... ;p

Masya berkata...

nyue: seidhkan muka kucing belakang tu... haiihh ciannya..

tihara: itulah kan.. sebab tu sy kata sekeping gambar beribu erti maksud tersiratnya.. sdgkan kucing lg terasa inikan pula manusia..

kak fieda: yg mane yg comeyy... yg blkg tu muka sedih..

arelan: tu lah depan² ngumatt selamba jer.. tp mungkin bukakn ngumpat dia.. dia terasa kot..

fieda berkata...

tiga2 ekor comey...hehe..maksud tersirat kalau duk bertiga tak baik bisik2 sebab blh menyebabkan pihak ketiga tu rasa diabaikan...betul tak....hihihi...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...