♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 20 Mac 2012

Home » , » I'm Back

I'm Back

Assalamualaikumm Semua.....

Selamat pagi .. moga semua² sihat² belaka hari ni... lama tak mengadap komputer.. sunyi sepi dari laptop... dan dunia alam maya.. bz menguruskan majlis adik.. alhamdulillah dipihak kami semuanya dah selesai... tinggal pihak lelaki pulak hujung minggu ni... nanti kite cerita tau... tepek gambar sekali...

Bile majlis dah selesai barulah terasa kepenatannya daripada hujung rambut kehujung kaki.. senggal² badan jangan cakalah huhuhuhuhu.. amir yang baru nak masuk 4 tahun pun pandai mengadu.. sakit² badan kikikikiki....

Bile sempat saya maraton rumah kawan² semua nanti yer.. tunggu saya datang berkunjung ok... (^___^)v. Rindu rasanya.. lama tak bukak blog. Keje pun banyak nak kene siapkan.. maklumlah cuti dah lamakan.. mestilah meje ni bertimbun kerja² yang terbiar.

Letak Gambar kek dulu.. sponsor daripada abang sepupu... 
Mintak maaf tak dapat nak jamu kawan²... blogger.. jadi kawan² jamu mata jerlah yer.. 
jangan mara (^__^)v
 
 

Mood masih melayang².... badan masih sakit²... macam mane nak siapkan kerja ni huhuhuhu....
Chaiyok... kuatkan semangat okkk.....


19 ulasan:

AdaM Hawa berkata...

selamat pengantin baru FAEZAH & AZRI.. maaf tak dapat datang..

Aine Ainun berkata...

Hehehee mst pnat punye..
Tapi, pahala besar tau tlong majlis adik tu;)

patutla senyap je bloni..

KhaiRin : anies berkata...

igt frame gmbr td..cantik!

Kakzakie berkata...

Macam mana penat ke sakit-sakit badan ke Masya tapi bila dah masuk ofis tengok atas meja, satu-satu buat juga. Pelan-pelan pun akan siap....

IntaNBerliaN berkata...

alahaiiii nape tak tayang pelamin.. tayang kek mulalah buat saya rasa terliur.. dahlah saya ni mmg sk sgt makan kek... aduss... ni yg nak ajak hubby g beli kek ni..hahhaha

Tihara berkata...

dap nye kek..mesti penat kan tapi meriah tu sudah pasti.. :)

mamalieyna berkata...

kerja kawen mmg penat ^_^

comel kek ada gambar skali..

ikatankasihku berkata...

memang letih 1 badan..kalau dapt urut tu best tu..

cun la kek ni..special made, mesti mahal kan.. :)

Masya berkata...

Kak Nani: Terima kasihh yer.... semoga mereka kekal kehujung nyawa...

aine: itulahkan.. lagipun sbgai kak sape lagi nak bantu kalau bukan kt kan.. kan.. dulu masa kt mereka dah tlg.

Masya berkata...

khairin: special tau.. scan gambar ni.. sama dgn bena...

kak zakie: itulah.. buat pelan² agak² dah tak blh buat bkk blog bw hihihihihi....

Masya berkata...

ina: mule² cadang nak tayang pelamin... tapi lebih suke tayang kek dipagi hari... untuk santapan hihihihihihi...

tihara: mmg meriahh.. tak cukup kakitangan berjln huhuhuhu.... amir pulak meragam...

Masya berkata...

mamalieyna: abang sepupu sponsor.. siap mintak gambar.. bukan cmeyy jer sedappp jugakkk.. ;p

ikatan kasihku: tu lah.. klu dapat pg spa berurut best ni.. hihihihi...

kek tu tak tau harge sebenar berapa.. sebab abg sepupu sponsor hihihihihi.. dia chef..

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

saam masya..klu mengadakn majlis perkahwinan mmg sibuk & penat,tambahan klu kluarga sendiri.
Jiran buat kenduri pon k.atie penattt sgttt..
Pasni bykkan berehat dulu....

fieda berkata...

alamak...betul tadi ingatkan frame gambar..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

cantik kek pengantin siap ada gmbar mmpelai..

biasala conform penat kalau terlibat dgn majlis/kenduri kendara ni kan

qaseh johanna berkata...

ooo.. mnguruskan majlis adik rupanya.. semoga kesihatan kembali pulih k..

LYAfrina berkata...

mmg uruskan majlis pkahwinan amat2 memenatkan.. tp puas hati kan.. jaga diri n kesihatan yer masya..

Puan Kutu berkata...

jom smbg cuti.hikhik..

kerja kawen mmglah penat.masa buat tak terasa pastu lenguh habis satu badan,sakit2 sbb lemak dh pecah.keke..

Mama Ema berkata...

tak apa..rileks2 dulu....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...