♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Jumaat, 23 Mac 2012

Home » , , » Amir Demam

Amir Demam

Assalamualaikumm Semua...

Semalam terpaksa amibil cuti kecemasan sebab amir hazim demam, panas sangat² badan dia daripada pukul 1 pagi dah merenggek². penat agaknya masa kenduri hari tu tak hilang² lagi.....

Pagi semalam dah hantar amir kat rumah pengasuh... tapi hati macam tak sedapp jer sebab tengok dia demam kan... separuh jalan dalam perjalanan ke opis jalan pulak jem terukk ade lori rosakk... sudahnya amik keputusan patah balik kerumah cuti kerja.... daripada hati tak sedap kat tempat kerja baik cuti.. nampak perkembangan amir yang tak sihat tu macam mane kan..

Sampai rumah pengasuh amir terlentokk jer tdoo.. soh mandi pun xmoo tukarkan baju jer.. terus bawak balik rumah, ingatkan nak pergi klinik.. tapi amir xmoo pulak.. nanti meronta² kat klinik payah pulak ibu sorang².. jadi kenelah tunggu ayah balik baru pergi huhuhuhuhu....

Alhamdulillah makan ubat doktor semalam dan pagi ni dah ok sikit.. harap oklah naknya... nasib baiklah esok cuti... tadi pesan jugak dengan hubby bile balik kerje tengahari nanti soh tengok²kan amir kat rumah pengsauh.. harap dia tak meragamlah...


Gambar amir dengan kawan² mase kenduri hari tu.....
Sibukk dengan peace dia.... (^__^)v


Malam ni cadang nak bawak amir pergi berurut, sebab tengok badan dia dah makan ubat masih tak berpeluh² lagi.. cuma panas badan dah kurang.. dah ok sikit.. selera makan masih takde... cuma mulut dah bleh senyum, bercerita dan gelak² oklah tu...

Harap anak ibu tak pape dan cepat sembuh macam biase.. rinduuu nak gadoo².. gomol² kene gusti dengan amir.. walaupun ibu tau.. ibu yang selalu kalah huhuhuhu.....


9 ulasan:

anisalya berkata...

musim kot sekarang ni. anak yg kecik tu pun baru je baik demam.

♥♥azatiesayang ♥♥ berkata...

salam masya..mmg risau klu anak kita dmmkan.Semoga Amir cepat sembuh ya.

AdaM Hawa berkata...

moga cepat sembuh ya Amir..

Kakzakie berkata...

Hati mana nak senang kalau anak tak sihat apa lagi Amir kecik lagi Masya. Kakak nie walau anak dah remaja pun hati tak senang kalau dia tak sihat..

Aine Ainun berkata...

Musim la masya, musim demam. Cian amir,

kalo anak sakit, better amik cuti..kan..;)

Masya berkata...

anisalya: iyer kot.... musim sbb kat rumah pengasuh pun ade yang demam.

kak atie: harap² macam tulah...

kak nani: amin...

kak zakie: itulah dugaan anak nak membesarkan...

aine: btl tu.. tp hari ni kene kerja

IntaNBerliaN berkata...

amir sayang... cpt2 sembuh yer....

Puan Kutu berkata...

kesin amir.cpt sembuh tau.time demam ginilah kita rindu saat anak aktif..:)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

alahai cian amir demam smpai x kebah2 ye..
harap nye dh sihat sekarang ni..
anak2 eija alhamdullillah demam dh surut cuma selsema jerk x hilang2 lg smpai skrg ni..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...