♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Isnin, 5 Mac 2012

Home » , , » Rumahku Jadi Taska Sementara

Rumahku Jadi Taska Sementara

Assalamualaikum Semua..

Bile hujung minggu tak balik kampung.. memanglah mood mengemas rumah akan datang berkobar².. itu nak buat.. ini nak buat.. itu nak ubah.. ini nak ubah hihihihi... Tapi.. bile sejak akhir² ni amir dah pandai ajak kawan² datang rumah ibu dah hilang mood tau.. huhuhuhuhu....

Pantang pintu pagar tak berkunci atau terbuka.. mulalah kawan² amir datang menjenguk.. takpun.. amir yang siap offer diri.. jomlah datang rumah amir.. rumah amir ade mainan.. ade lori.. hadoiilah saboo jerlah ibu dibuatnya kan...

Gambar² ni saya amik minggu lepas.. dah macam taska sementara rumahku dibuatnya.. rasanya taska pun budak² tak sepahkan mainan macam ni.. haru betull ibu dibuatnya. Ibu biarkan jer.. budak² nak membesarkan.. janji amir main depan mata.. dan nak kemas lepas tu.. kalau tak jangan haraplah ibu nak bagi kawan² amir masuk rumah lagi kan.. kan.. mau jadi tarzan ibu kat rumah menjerit hihihihi.....

 Amir jangan nak buat muka terkejut yer.. bile meja tulis tu kawan amir letak kat depan tv huhuhuhu...

Bersepah² mainan kat sana sini.. kalau terpijak memang ibulah yang akan menjerit.. bukan takat jerit jer.. menangis pun pernah tau sakit... iyerlah mainan amir jenis kecik²... hadoii penatnyalah nak kemas.. tu pun banyak mainan dah letak kat belakang ayah kemas hihihihi

hahaha.. amir acah² marah konon rumah dah bersepah.. takut ayah marahlah tu..
Tuh dia.. kuatnya kawan amir angkat singa laut tu.. singa laut tu pun dah selamat pecah huhuhuhuhu... 


Hujung minggu bau ni selamatlah kami dah balik kampung.. jadi takdelah kawna² amir nak datang rumah hihihihi.... kami tidur rumah atuk surip a.k.a rumah FIL (^__^)v dah lama tak tido sana last masa raya rasanya...
 

15 ulasan:

Ujie berkata...

mak ai..mmg sepah. ^__^

tapi betul gak..janji ada depan mata kan.

lieynanilaz berkata...

rumah dah macam tongkang pecah..keh keh.

budak2 usia begini memanglah gitu lepas tu gaduh..haha.tapi mereka ni macam baik jer..

Salina@IbuAqil berkata...

Walaupun bersepah..
Semak mata nengoknya..
Tapi terhibur ngn keletah deme kan sis..
Hik3!!!

AdaM Hawa berkata...

singa laut dah pecah?? baru smlm nmpk org beli singa laut tu kat giant..

mamalieyna berkata...

pandai amir berkwn ye..hehe~

ibu jugak yg fenin ni..hehe~

fieda berkata...

btul2 bersepah ni..

IntaNBerliaN berkata...

mainan kecik2 ni... kalau terpijak.. mak aiii sakit kaki kita tau.. :-)

nanti bg saya details yer :-)

Tihara berkata...

wahh betul2 dah macam taska ni..hehe :)

Puan Kutu berkata...

budak2 mmg suka sepah..

aiman pun mmg macam tu klu kawan dtg..tp yg kesiannya pas main budak2 tu semua lari balik tak reti nak kemas..nak marah anak org..

aiman sorg la kena kemaskan..klu tak kemas no kawan in d house anymore..main luar ok.haha kejam2..

sue zainun berkata...

sabo jelah..hihi anak2 camtu kejenya sepahkan ibunya lah yg kena kemas..

msredcheesecake berkata...

kita mama ni mmg hari2 mengemas mainan je kan... heee

Yana Libra berkata...

pening pale tgk..hehe~

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY berkata...

ramai kawan2 amir ye..
biasala budak2 tengah membesar & nak belajar berkawan..btol tu selagi dia berada didepan mata kita, xpe la rumah bersepah pun jnji dia selamat bermain dalam rumah..

ch@ berkata...

yg leceh nya bila mainan yg kecik2 bersepah, pastu kita terpijak. aduhaiii sakit kaki, sakit hati. itu kalu rasa mcm tak ikhlas je nak kemas rumah. auni la tu. hahaaa.

anisalya berkata...

ramai kawan2 nih. okay la tu. takde la dia bosan sgt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...