♥ Jom Klik Sini Macam² Ada ♥

Selasa, 6 Mac 2012

Home » , , » Menu makan malam yang jarang² berlaku

Menu makan malam yang jarang² berlaku

Assalamualaikum Semua....

Semalam kan saya mengadu sakit² kaki.. jangan kata nak berjalan nak solat pun payah... baca kat sini kisah tu.. malam ni mulalah termangu² nak masak ape yer.. nampaknya malam ni menu pasar malam jerlah... sebab masih tak larat lagi nak masak rasanya huhuhu....


Ini menu makan malam semalam.. beli bungkus jer.. memang jarang² berlaku hihihihi...
habis licin kami 2 beranak  makan.. bedua jerlah sebab amir dah tidur.. tu lah sebabnya tak dapat nak keluar berurut.... beli makanan bungkus jer.. ;p sup ayam dan ubang goreng tepung...

 Nampak tak tu.. amir tidur nyenyak betull jenuh kejut xmoo bangun huhuhuhuhu.... baju pun tak salin.. mandi pun tak lagi.. nak maghrib dia tido.. padehal petang tu dah janji nak makan special... bukanlah special mane pun kentang goreng chiken chop huhuhuhu.....

special tak?? ini menu amir tau.. ayah belikan bungkus.. takut² dia terbangun tengah malam kelaparan ... tak ke haru kami nak cari makanan kat mane kan.. kan.. tq ayah belikan amir punyer chicken chop rm5.00 jer pun hihihihihi.... bangun pagi baru amir makan ... memang mengantuk betul dia malam tu.. tak bangun langsung... mungkin kat rumah pengasuh main jer kot.. xtdo huhuhuhu....


Malam tu jugak ibu tak pakaikan amir pempers buat pertama kalinya.. sebab lupa nak beli stok kehabisan.. yeahhh amir tak kencing kat tilam, malam ni bolehlah praktis lagi.. hihihihi.. elok jer pagi terjaga baru nak kencing.. siap mandi pagi tau.. lepas tu sarapan chicken chop rm5.00 tu hahahahaha.. bayangkan masa tu jam menunjukkan pukul 6.30 pagi okeyy....



 

15 ulasan:

KhaiRin : anies berkata...

perrrghhhh...layan pepagi dgn chicken chop tu

eita berkata...

harap cepat sembuh lah ye..

inazamri berkata...

anak akak pun sama gak kalau letih sgt..lepas maghrib je terus tido smpai tak sempat la nk mkn tp kang tengah malam terjaga bila gelisah perut rasa lapar.

QasehnyaRania berkata...

bagus la lepas ni dah tak payah pakai pampers kan...praktis lagi..
hehehe

CtAyue berkata...

sakit kaki? kenapa? emm.. sy pernah 1 ketika dulu sakit kaki yg teramat sgt.mule2 pedih2 biasa aje.sampai nk solat, jalan pun tak boleh. rupanya ade sakit lain

Tihara berkata...

kaki masya tk baik lagi ke..elok lah gi urut cepat..semuga cepat sembuh yea..geram plak tgk ciken cop tu..murah jugak kan rm5 :)

Puan Kutu berkata...

eh Amir pakai pampers lg ekk tido malam?nak ajar anak tak berpampers tido malam nie mmg kena byk sabar sikit.hoho..

menu makan malam yg sedap..sarapan amir tu lg nampak mabeles.hehe..

Karukord Jagau's berkata...

tak pe...bole lg makan ciken cop tu....ngeee

fieda berkata...

amir ngantuk sgt tu..takper yg penting esok2 bgun chicken chop dah ada depan mat dia..takder la susah2 nk mencari..

izahdaut berkata...

wahh amir dah tak kencing mlm la ye.. brapa tahun dh umur tu. tahniah tahniah. hehe

anisalya berkata...

penat sgt smp tak mandi dgn tukar baju ye. alahai amir...

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) berkata...

dulu anak 1st cepat je potty traning. anak no 2 ne lambat.. hehe

qaseh johanna berkata...

mane nk dpt kt sini ciken chop rm5..!syukur2...

Masya berkata...

ctayue:penat sgt agaknya tu sakit.. xpun badan ni memang manja hihihihihi...


qaseh: hahahaha.. kat area rumah sy jer bt10 kebun baru...

IntaNBerliaN berkata...

murahnya chicken chop.. :-).. wah baguslah, amir kan dah besar... amir xnk pakai pampers dh la ibu.. hihii

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...